Nog lekker thuis... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Ilse Kelder - WaarBenJij.nu Nog lekker thuis... - Reisverslag uit Hellendoorn, Nederland van Ilse Kelder - WaarBenJij.nu

Nog lekker thuis...

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 Augustus 2012 | Nederland, Hellendoorn

Ooooeh... Het is bijna zo ver!
Na bijna een jaar van dromen, wordt het nu echt werkelijkheid!
Samen met mijn twee lieve reisgenootjes/studenten/vriendinnetjes ga ik voor 15 weken naar Gambia!
De eerste week zullen we in de hoofdstad Banjul blijven om onder andere nog een visum te regelen! Ik ben namelijk nog wel van plan om terug te keren.. Tenzij ik natuurlijk met het hoofd van een stam daar ga trouwen!! (Toch Bas?!)
De tweede week zullen we naar de binnenlanden / rimboe / bushbush worden gebracht om daar ongeveer 6 weken te verblijven en daar zullen we gaan werken in het ziekenhuis.
Na deze 6 weken, gaan we weer terug naar de hoofdstad en hier zullen we ook nog 6 weken in een (beter) ziekenhuis stage gaan lopen.
De laatste 2 weken hebben we nog lekker vakantie!

Vanwege het slechte bereik etc. (vooral in de binnenlanden) is het de vraag of we contact kunnen hebben met hier, maar dit is dus afwachten..

Al met al, heb ik nu echt zin om te gaan..
GAMBIA HERE WE COME!

• 23 Augustus 2012 - 12:04

Bas :

Goed bezig jongedame! Zo kun je ons mooi een beetje op de hoogte houden van al je wilde avonturen. En van dat stamhoofd.. doe toch maar niet joh! Kom maar gewoon weer terug! Ik spreek je voordat je weggaat nog wel even maar bij deze alvast heel veel plezier/succes enz enz enz. Lekkere Sallandse parel dat je er rondloopt.

• 23 Augustus 2012 - 21:05

Mandy:

Heej!! Wat leuk kan ik je belevenissen bijhouden!! Meid heel veel plezier!! en wel TERUG KOMEN!! haha..moeten dan snel weer drankje doen:D Xxx

• 25 Augustus 2012 - 01:41

Charlotte Margadant:

Mmmmmm wat leuk!! Het wordt een topavontuur met ons drieen!

• 28 Augustus 2012 - 17:23

Maureen:

Joehoe. Nog maar minder dan 24 uur en dan zweef je in de lucht :-D

• 28 Augustus 2012 - 19:58

Rita:

Ilse heel veel plezier en geniet ervan. We gaan je zeker volgen met je verhalen.
    Ook namens Alex de groetjes